Unelma aamu

Olen ehdottomasti aamuihminen. Rakastan herätä aikaisin, sillä aamuisin olen parhaimmillani. kehoni ja aivoni ovat levänneet, ja ajatukset virtaavat kirkkaana mielessäni.
Herään aiksisin myös viikonloppuisin, sillä haluan antaa itselleni aikaa minulle tärkeisiin asioihin ennen muiden heräämistä.

Itseäni jopa eilen illalla hieman huvitti, kun huomasin ajattelevani, että on ihanaa päästä nukkumaan, jotta voin aamulla herätä tekemään yritykseni palveluiden tuotteistamista ja markkinointia. yrittäjyys on elämäntapa, joka kuuluu vahvasti iloisena asiana minun aamuihini.
Laitan ensimmäisenä kahvin tippumaan, juon ison lasin vettä, pesen kasvoni, ja aloitan päivän työt, päivästä riippumatta. Tämä ei tietenkään sovi kaikille, sillä kaikki eivät tietenkään ole aamuihmisiä, mutta aamuihmiseksi voi opetella.

Voin rehellisesti sanoa, että viikonlopun aamut ovat erityisesti minun unelma aamujani. Muut nukkuvat myöhempään, ei ole kiire hoitoon, joten saan pidemmän ajan itselleni ja omien unelmieni toteuttamiseen.
Olen tällä viikolla käynyt erityisesti läpi omia unelmiani ja sitä miten toteutan unelmani. Mitä asioita minun on tehtävä, jotta kuljen päämäärääni kohti. Unelmani liittyvät vahvasti yritykseni toimintaan jo siksi, että työni on minulle intohimo. Se on elämäntapa, joka näkyy kaikessa mitä teen.

Oletko koskaan miettinyt minkälainen olisi sinun unelma aamusi? Mitä siihen sisältyisi? Moneltako heräisit sinun unelma aamunasi, mitä tekisit ensimmäisenä herättyäsi, mitä söisit aamupalaksi, miten aamusi vaikuttaisi loppu päivääsi?

Kuvahaun tulos haulle unelma aamu

Kommentit

Suositut tekstit