Hyvä huomenta, ihanaa aamua!

Rakastan aikaisia aamuja. Olen siinä mielessä oman tieni kulkija.
Nautin siitä että saan herätä aamuisin aikaisin, sillä silloin minulla on perheellisenä mahdollisuus ottaa aikaa täysin ja ainoastaan minulle.

Yleensä nämä aamuni pitävät sisällään tumma paahtoista kahvia, sekä kirjoittamista. Tykkään aamuisin kirjoitella ylös tavoitteitani, unelmiani, sen hetkisiä ajatuksiani. Hauan päästää paperille kaikki päästäni tuoreena yön jäljiltä. Näin päivä vain jotenkin lähtee paremmin käyntiin.

Tämän perjantai aamun tehtäväni oli listata itselleni tärkeitä ja itseäni vahvistavia positiivisia uskomuksia. Tarkoitukseni olisi lukea tämä lista läpi joka aamu ja ilta, vahvistaakseni omia positiivisia uskomuksia itsestäni sekä ylläpitää motivaatiotani,sillä uskon että hyvät ja positiiviset uskomukset tuovat myös positiivisuutta elämään sekä itselleni, että ihmisille ynpärilläni.

Minun listani näyttää tänä aamuna tältä:

- Uskon itseeni kykyihini, tietooni ja taitooni
- Rakastan itseäni sellaisena kuin olen
- Pystyn mihin vain ja vielä parempaan
- Selviydyn kyllä esteistä ja haasteita joita eteeni tulee
- Hyviä asioita tulee tapahtumaan minulle
- Olen kaunis ja vahva
- Voin hyvin
- Olen rohkea ja tulen rohkeammaksi
- Olen energinen
- Olen positiivinen
- Olen kiitollinen
- Olen luova
- Olen päämäärätietoinen ja kuljen tavoitteellisesti kohti päämäärääni
- Tiedän mitä haluan ja mitä en halua
- Olen muutos, jota etsin
- Uskon ja tiedän, että onnistuminen on mahdollista

Oletko sinä koskaan tehnyt tämän kaltaista listaa? Sanotaan, että kun toistat listan asioita itsellesi 30 päivän ajan, uskomukset itsestäsi ovat muuttuneet. Jos jatkat tämän jälkeen vielä 60 päivää, ne ovat muuttuneet osaksi luonnettasi.
Oletko kenties tehnyt näin? Mitä huomasit? Toimiko se? vai oliko se yhtä tyhjän kanssa?



Kommentit

Suositut tekstit