Usko itseesi on voima joka vie sinua eteenpäin

Tänä aamuna olen pysähtynyt taas tuohon otsikon sanomaan.
Vaikka olenkin ihminen, joka rakastaa tekemistä, ja on hyvin päämäärä tietoinen, on minullakin hetkiä jolloin usko itseeni ja omaan tekemiseeni on vaakalaudalla.
Tähän toki vaikuttaa myös yrittäjän epävakaa arki, joka tuo omalla tavallaan paineita asioiden suorittamiseen.

Erityisesti nyt, kun olen alkanut enemmän keskittymään omaan juttuuni ja viemään omaa yritystoimintaani omaa unelmaani kohti, koen lähes päivittäin sellaisia tunteita, joissa joudun valitsemaan asenteeni. Annanko jonkun asian estää onnistumistani, jaksanko yrittää vielä uudelleen vai luovutanko.
Itseni tuntien luovuttaminen ei kuitenkaan tule kysymykseen kovinkaan helposti. Toki olen kohdannut tilanteita, joissa luovuttaminen on ainoa vaihtoehto, ja vaikka se alkuun on tuntunut aivan maailmanlopulta, on se kuitenkin pienen tarkastelun jälkeen osoittautunut parhaaksi vaihtoehdoksi. Näiden unelmien ja asioiden suhteen, luovuttaminen ei kuitenkaan ole vaihtoehto.

Tällä hetkellä mietin kovasti tulevaisuutta Mitä oikeasti haluan tehdä, mihin olen menossa, mihin haluan mennä. Mitä minun on tehtävä jotta pääsen sinne minne haluan. Matka on pitkä. Matka ei välttämättä ole kivinen, mutta se on pitkä ja vaatii paljon työtä. Riittävätkö rahkeeni, mitä jos en onnistukkaan... Mistä saan energiaa ja aikaa siihen, että saisin kaikki tarvittavat asiat tehtyä.
Näitä asioita olen erityisesti pohtinut tällä viikolla. Avointen yliopistokurssien deadlinet pukkaa päälle, päivät ovat täynnä, e-kirjat ja tuotteet odottavat valmistumistaan, lahjakortit odottavat tekijäänsä.. Tällä hetkellä  TO DO- lista on loputon.

Siksi tämän viikon lopun teemaksi olen valinnut tämän

Mitä sitten, jos en saa kaikkea valmiiksi täysin aikataulussa, tai tällä minuutilla. On paljon tärkeämpiäkin asioita, jotka tuottavat minulle mielihyvää. Työt kyllä odottavat että minulla on aikaa saattaa ne loppuun, samoin opinnot.
On tärkeää muistaa uskoa omiin unelmiinsa, ja omiin kykyihin ja potentiaaliin. Joskus meidän on vain muistutettava itseämme siitä, että kyllä minä pystyn ja minä osaan.
Koskaan ei saa olla kuitenkaan niin kiire, että unohdamme nauttia elämästä tässä ja nyt, siitä nauttien.

Ihanaa viikonloppua!

Tehkää viikonlopun aikana asioita jotka koette mielekkääksi, joista nautitte! Viettäkää aikaanne ihanien ihmisten seurannassa, jotka antavat teille positiivista energiaa. Naurakaa, nauttikaa, ulkoilkaa!

Kommentit

Suositut tekstit